PENCARIAN SPONSOR GIVEAWAY

Hai Assalamualaikum.


Alhamdulillah diberi kesempatan untuk mengadakan giveaway kali kedua. 
Yay tepuk tangan,






Dikesempatan ini, saya ingin membuka peluang dan ruang kepada semua blogger malaysia, online shop dan lain2 yang berminat untuk menjadi sponsor giveaway kali ini dengan penetapan syarat-syarat yang mudah dan senang untuk dipatuhi. 

Saya menerima sebarang bentuk sponsor untuk giveaway kali ini termasuk lah review blog, topap, shawl, keychain, edit blog, header dan sebagainya (akan dipertimbangkan).



Sebarang hal boleh berhubung dengan saya melalui whatsapp atau pun emailkan pada syaaddaa@gmail.com .



Setakat ini saya menerima beberapa bentuk sponsor yang agak menarik dan....lumayan? Ahaks. Wait yahhh.







Regards,
Adda 🙂

Comments

  1. Ai nak sponsor kasih sayang je.

    ReplyDelete
  2. hye..masih perlukan sponsor utk your giveaway? if still want, dm sy dkt instagram @idah_rh thanks yup :)

    ReplyDelete
  3. Memerlukan sponsor? Boleh try dm saya di ig @nazatulnashya atau shout sahaja kat cbox blog saya - nazatul-nashya.blogspot.my

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts